sobota, 12 października 2013

ŻYCIE POKEMONÓW PART 5


Ostatnia na razie część. Co do pierwszego [tego z baranem nr.21]. No bo na języku polskim powstaje najwięcej moich prac, w pewnym brudnopisiku, w którym narysowałam między innymi Życie Pokemonów. I właśnie przede mną siedzi taki jeden, co cały czas się tylko odwraca i wlepia gały w moje prace, GRRRR... Raz mi nawet zabrał brudnopis, ale jak się zerwałam i chwyciłam chłystka za bluzę, to ławka się przesunęła chyba z pół metra do przodu... xD
Wyjaśnienie do pozostałych :kiedy Okcia i Paula idą korytarzem, zawsze rozglądają się za Cegłą [dobrze, że nasze gimnazjum nie jest z cegły :o ]. Kiedy Paula ogląda filmy, zawsze ryczy [mam przy niej wrażenie, że moje serce jest z kamienia...]. Na przerwie, jak ja se przeglądam focie z Diabolik lovers, a Paula zasypuje Okcie opowieściami o mandze i anime...
W tym parcie same nudy :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz